U Vašem najboljem interesu

U sezoni 2017./18. Kazalište Virovitica po običaju svojoj vjernoj publici donosi pet novih premijernih naslova. Prva predstava za odrasle gledatelje u sezoni koja slijedi Audijencija je Vaclava Havela koju režira kućni redatelj Kazališta Virovitica, Dražen Ferenčina, dok u glavnim ulogama glumi dobro uigrani dvojac sastavljen od virovitičkih kazališnih zvijezda, Draška Zidara i Gorana Košija. Slovenski se redatelj Samo M. Strelec pak nakon samo dvije sezone ponovno vraća u Viroviticu zbog rada na predstavi Jedermann, kultnom djelu Huga Von Hoffmannsthala. Ovom će premijernom izvedbom ujedno biti otvoren i Virkas 2018., kazališna manifestacija koja svake godine lokalnoj publici donosi izbor gostujućih predstava iz regije. Vrlo uspješnu suradnju s Umjetničkom akademijom iz Osijeka i Robertom Raponjom, ovjenčanu brojnim nagradama za predstavu 2.14 prošle sezone, Kazalište Virovitica nastavlja dramskom adaptacijom romana Bijela kuga Dubravka Habeka, ginekologa, a odnedavno i pisca, koji se u svojim javnim nastupima istaknuo zalaganjem za liječnički priziv savjesti. Osim gorko-slatke rugalice o političkim pritiscima represivnog režima koju donosi Audijencija, tragedije „malog čovjeka“ u Jedermannu i pučkog ozračja Bijele kuge, ovu nadasve eklektičnu kombinaciju Kazalište Virovitica nadopunjava i dvjema premijerama za najmlađe gledatelje. Lutkarska predstava Kaštanka, koprodukcija s Kazalištem Lutaka Zadar, nastala prema Čehovljevoj noveli, pod režijskom palicom zadarske glumice Vjere Vidov, okuplja većinu ekipe koja je zajednički radila na prošlosezonskoj nagrađivanoj predstavi za djecu Nevidljiva. Unuk između dvije vatre radni je naslov druge predstave za djecu koja će se također poigravati lutkarskim elementima, uz priču o odnosu dvije bake i njihovog unuka. Osim premijernih izvedbi, Kazalište Virovitica reprizno ponavlja i niz repertoarnih bisera iz proteklih sezona, pa je sasvim sigurno da odaziv poslovično vjerne publike ni ove godine neće izostati, kako gledatelji dobro znaju da njihovo kazalište, uz maksimalno uložen trud, uvijek radi upravo u njihovom najboljem interesu.